Aloja

Digitālās prasmes uzņēmējiem 30. martā

varam logoProjekta “Mazo un mikro komersantu apmācības inovāciju un digitālo tehnoloģiju attīstībai Latvijā” Digitālā darbnīca

 

30.marts, plkst. 11:00 – 13:00
Tiešraide no Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM), Peldu iela 25

 

Darbnīcā tiks apskatītas šādas tēmas:

  • Mācību iespējas mazajiem, mikro uzņēmumiem un pašnodarbinātajiem saņemot valsts atbalstu mācību kursu apguvei.
  • Kā izveidot klientu vajadzībām atbilstošu mājas lapu, izvēlēties atbilstošāko risinājumu biznesa vajadzībām – pasūtīt izstrādi programmētājiem vai izmantot mākoņrisinājumus, kā arī nodrošināt informācijas atbilstošu attēlošanu uz dažādām ierīcēm – datoriem, planšetdatoriem un mobilajiem telefoniem.
  • Cik daudz šobrīd izmantojam savā ikdienā mākoņpakalpojumus un kā analizēt savus biznesa rezultātus ar vienu no jaudīgākajiem datu analīzes rīkiem Power BI.

Meistarklasē stāstīs par Power BI darbības principiem: savienojumu izveidošana ar datiem, datu apstrāde, analīze un aktuālo datu vizualizācija skaitliskā vai diagrammu veidā informācijas panelī Power BI vidē.

 

Meistarklase “Mirklis pirms klik. Digitālās drošības pamati uzņēmuma vadītājam”

 

30.marts, plkst. 14:00 – 16:00
Tiešraide no Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM), Peldu iela 25

 

Latvijā lielākās galvassāpes uzņēmējiem sagādā divi krāpniecības veidi: biznesa kompromitējošie e-pasti un šifrējošie izspiedējvīrusi.  Mūsdienās hakeriem daudz vieglāk ir uzbrukt darbinieku nezināšanai un neuzmanībai, nevis ieguldīt resursu IT sistēmu laušanā. Līdz ar to visbiežākie uzbrukumu iemesli ir paši darbinieki un viņu neuzmanība un uzņēmēju norobežošanās no uzņēmuma digitālās drošības jautājumiem, atstājot to IT vadītāju ziņā. Kas mūsdienu biznesa vadītājam ir jāzina, lai neapdraudētu sava uzņēmuma datus, naudu un reputāciju?

Meistarklasē stāstīs par drošām ierīcēm, profiliem un savienojumiem, rezerves kopijām, sociālajiem medijiem un kā tos var izmantot, lai piekļūtu uzņēmuma datiem.