Alojas Novads

Konkursā „Pārspēj CSDD reklāmu – 2015!” uzvaru izcīna Alojas Ausekļa vidusskola

557667_506x285Ķivere galvā, velo tiesības kabatā un skaidra izpratne par satiksmes noteikumiem, lai uz ceļa pasargātu ne vien sevi, bet arī citus. Tāds ir velosatiksmes dalībnieks jauno reklāmas talantu skatījumā. Kopumā 21 jauniešu komanda no visas Latvijas piedāvājusi ironiskas, biedējošas, asprātīgas un arī nopietnas videoklipu versijas, popularizējot drošu veidu, kā pārvietoties ar velosipēdu, ļaujoties Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) sadarbībā ar biedrību „Go Beyond” un „If Apdrošināšana” izsludinātajam radošajam izaicinājumam „Pārspēj CSDD reklāmu – 2015!”.

 

Žūrijas un arī pašu jauniešu vērtējumā pirmo vietu ieguvusi komanda „HITIMISHO” no Alojas Ausekļa vidusskolas, kura sagatavojusi ironisku skatījumu tam, ka rūpes par savu drošību ir katra paša ziņā un nav jāpaļaujas uz apkārtējo viedokli. Aiz sevis viņi atstāja „VELO DUO” komandu no Maltas vidusskolas un Rēzeknes Valsts ģimnāzijas, un „2+3 = (JEB) JĀŅA BĒRNI” no Jāņa Čakstes Liepājas 10.vidusskolas.

 

Pirmo trīs vietu ieguvēji konkursā saņēma naudas balvas 600 eiro apmērā no “If Apdrošināšana”. CSDD pasniedza arī speciālbalvu – modes zīmola ZIB atstarojošās vestes – „VELO DUO” komandai  par filozofiskāko video, kas ieturēts labāko profesionālo reklāmas aģentūru darbu stilistikā.  Savukārt „If Apdrošināšana” speciālbalvu un mobilo telefonu ārējās baterijas saņēma komanda „Nesvilpotāji” no Rīgas Hanzas visdusskolas un Rīgas Valsts 3. ģimnāzijas. Labākā klipa autoru komanda saņēma ne vien naudas balvas, bet arī iespēju redzēt, kā viņu radītā ideja pārtop reklāmas video klipā.

 

Jauniešu radītos video klipus vērtēja žūrija, kuras sastāvā bija CSDD, biedrības „Go Beyond” un „If Apdrošināšana” pārstāvji, kā arī Latvijā labākie reklāmu veidotāji. Žūrijas vērtējumu papildināja arī pašu konkursa dalībnieku balsojums par, viņuprāt, labākajiem darbiem.

 

Uzvarētāju darbi un 10 labākie konkursam iesniegtie video klipi apskatāmi CSDD Draugiem.lv galerijā.

 

Konkursss norisinās jau otro gadu un 2014.gada pavasarī 10.-12. klašu audzēkņi radīja video klipu Jāņu kampaņai ar tēmu „Neļauj draugam sēsties pie stūres reibumā”. 

 

Velosipēds bieži vien jauniešiem ir pirmais transportlīdzeklis, ar kuru tiek iepazīta dalība satiksmē. Tāpēc CSDD ar partneriem aicināja 9.-12. klašu skolēnus atraisīt radošo garu un likt lietā savu ikdienas pieredzi, lai apzinātu bīstamākās situācijas satiksmē, kurās var iekļūt velobraucējs – gan savas, gan apkārtējo neuzmanības dēļ.

 

LTV raidījuma “Panorāma” sižets

 

Informācija no CSDD publikācijas