Aloja

PAR APMEKLĒTĀJU PIEŅEMŠANU ALOJAS NOVADA DOMĒ UN PAGASTA PĀRVALDĒS NO 29. OKTOBRA

Saskaņā ar Alojas novada domes izpilddirektora p. i. Aivara Krūmiņa rīkojumu, domē un pašvaldības iestādēs no 29. oktobra mainījusies klientu apkalpošanas kārtība.

No šodien, 29. oktobra, klientu apkalpošana tiek organizēta attālināti – elektroniski vai telefoniski. Ja nav iespējams pakalpojumu saņemt/ veikt attālināti, lai saņemtu konsultāciju vai tiktos ar kādu no speciālistiem, ir nepieciešams iepriekš pieteikties (sazinoties ar nepieciešamo speciālistu un vienojoties par tikšanās laiku).

Tāpat mainījusies arī kārtība administrācijas un pārvalžu kasēs – maksājumus Alojas novada domes administrācijas, Staiceles pilsētas un Braslavas, Brīvzemnieku pārvaldes kasēs varēs veikt vienu reizi nedēļā ceturtdienās.

Alojas novada domes Sociālais dienests un bāriņtiesa, kā arī kultūras, tūrisma un izglītības iestādes organizē darbu un klientu pieņemšanu atbilstoši MK noteikumiem Nr. 360.

Aicinām iedzīvotājus izmantot e-pakalpojumus, maksājumus veikt elektroniski un saziņai izmantot e-pastu vai tālruni. Ja tas nav iespējams, aicinām ievērot augstāk minētos punktus.

Ienākot Alojas novada domes ēkā vai jebkurā pašvaldības iestādē, lūdzam ievērot MK noteikumus: izmantot sejas maskas, ievērot divu metru distanci un veikt roku dezinfekciju, citus drošības pasākumus.

Ja Jums ir kāda no akūtām elpošanas ceļu infekcijas pazīmēm (klepus, rīkles iekaisums, paaugstināta ķermeņa temperatūra, elpošanas traucējumi, iesnas vai kaulu laušana), aicinām apmeklējumu atlikt.