29. jūlija Limbažu novada domes sēdē tika apstiprināts Limbažu novada pašvaldības Alojas administrācijas nolikums.
Alojas administrācija veic šādus uzdevumus:
- sagatavo priekšlikumus jautājumu izskatīšanai Domes sēdēs;- atbilstoši kompetencei sagatavo atzinumus par Domes sēdēs izskatāmiem lēmumprojektiem;
 - nodrošina Domes pieņemto lēmumu izpildi;
 - nodrošina pieejamību informācijai par domes pieņemtajiem lēmumiem un Saistošajiem noteikumiem;
 - plāno un organizē nepieciešamās dokumentācijas izstrādi Alojas administrācijas iepirkumiem;
 - nodrošina apmeklētāju pieņemšanu, kā arī pieņem iesniegumus, sūdzības un priekšlikumus no privātpersonām un atbilstoši kompetencei sagatavo uz tiem atbildes vai atbilžu projektus;
 - vai Alojas administrācijas vadītāja uzdevumā sagatavo atbildes uz tiešās valsts pārvaldes iestāžu informācijas pieprasījumiem;
 - slēdz līgumus, izdod administratīvos aktus un izstrādā citus dokumentus, saskaņā ar šo nolikumu vai saskaņā ar Domes priekšsēdētāja, priekšsēdētāja vietnieku, izpilddirektora pilnvarojumu;
 - nodrošina Pašvaldības kompetencē esošo izziņu un atļauju izsniegšanu;
 - nodrošina Alojas administrācijas finanšu resursu plānošanu, uzskaiti un vadību;
 - pieņem valsts noteikto nodokļu un nodevu maksājumus, kuru iekasēšana ir uzdota pašvaldībai, kā arī Domes noteikto nodevu maksājumus un maksājumus par Pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem;
 - nodrošina Alojas administrācijas pārziņā esošo iestāžu grāmatvedības uzskaiti;
 - nodrošina Alojas Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centra (VPVKAC) darbību;
 - organizē Alojas administrācijas pārziņā esošo mantas apsaimniekošanu un teritorijas labiekārtošanu;
 - organizē būvniecības procesa tiesiskuma nodrošināšanu;
 - realizē un koordinē vietējos un starptautiskos projektus, kas tiek īstenoti Limbažu novada Alojas pilsētas, Alojas pagasta, Staiceles pilsētas, Staiceles pagasta, Braslavas pagasta un Brīvzemnieku pagasta teritorijās;
 - organizē pašvaldības funkciju izpildi izglītības jomā;
 - nodrošina dokumentu un arhīva pārvaldības kārtības ievērošanu;
 - kontrolē reklāmu, aizkārtņu un citu informatīvo materiālu izvietošanu Limbažu novada Alojas pilsētas, Alojas pagasta, Staiceles pilsētas, Staiceles pagasta, Braslavas pagasta un Brīvzemnieku pagasta teritorijās;
 - organizē tirdzniecības atļauju izsniegšanu Limbažu novada Alojas pilsētas, Alojas pagasta, Staiceles pilsētas, Staiceles pagasta, Braslavas pagasta un Brīvzemnieku pagasta teritorijās;
 - veic citus uzdevumus atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajai kompetencei un Domes lēmumiem, Domes priekšsēdētāja, priekšsēdētāja vietnieku, izpilddirektora un Alojas administrācijas vadītāja rīkojumiem.
 
Alojas administrācija sastāv no sekojošām struktūrvienībām:
- Finanšu un grāmatvedības nodaļa;- Attīstības nodaļa;
 - Administrācijas un personālvadības nodaļa;
 - Saimnieciskās darbības nodaļa;
 - Izglītības, kultūras un sporta nodaļa;
 - Alojas pilsētas un pagasta pārvalde;
 - Staiceles pilsētas un pagasta pārvalde;
 - Braslavas pagasta pārvalde;
 - Brīvzemnieku pagasta pārvalde.
 
Ar Alojas administrācijas nolikumu aicinām iepazīties, lasot šo dokumentu – Alojas administrācijas nolikums.
 
                                                                 
                                                                 
                                                                 
                                                                 
                                                                