Aloja

Alojas novada domes Sociālais dienests līdz 12. maijam pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē, piemērojot izņēmumus krīzes situācijā

Alojas novada domes Sociālais dienests ārkārtējās situācijas laikā no 16.marta līdz 12.maijam pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē, piemērojot izņēmumus krīzes situācijā. Sociālais dienests sniegs klātienes pakalpojumus tikai neatliekamos gadījumos un krīzes situācijās un pieņems tikai klientus, kuri pakalpojumus vai pabalstus pieprasa pirmo reizi. Visi neskaidrie jautājumi risināmi ar telefona vai e-pasta starpniecību.

Informācijai. Ārkārtējās situācijas laikā personām un kontaktpersonām, kuras atgriezušās no Covid-19 skartās valsts vai teritorijas, jāveic īpaši piesardzības pasākumi. Pirmās nepieciešamības preču vai pārtikas iegādei var izmantot kādu no šādām iespējām: piegādi mājoklī, izvairoties no kontakta ar piegādātāju; pārtikas vai preču piegādi ar tuvinieku palīdzību, atstājot tās pie durvīm; lūgt pašvaldības sociālā dienesta palīdzību, izvairoties no tieša kontakta ar sociālo darbinieku.​

Alojas novada domes Sociālais dienests aicina pieteikties vienatnē dzīvojošus un vientuļus Alojas novada iedzīvotājus, kuriem nepieciešama palīdzība pamatvajadzību nodrošināšanai – pārtikas, medikamentu piegādei dzīvesvietā.

Aicinām iedzīvotājus ziņot Sociālam dienestam, ja Jūsu rīcībā ir informācija, ka kāda persona vai ģimene ir palikusi bez iztikas līdzekļiem vai iespējām iegādāties pārtiku, pirmās nepieciešamības preces vai medikamentus.

Latvijas Pašvaldību savienības apkopotā informācija par Ministru kabineta pieņemtajiem lēmumiem (16.03.2020., pdf) latviski, in English, по русски.